.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : مازندران لیدر رسانه ای ندارد/ رسانه ها مخاطب جهاد تبیین
استاندار مازندران بر ضرورت بازنگری در حوزه رسانه ای استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه در فضای رسانه ای استان لیدر و هدایتگر نداریم.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی مدیران خبرگزاری‌های استان مازندران با تاکید براینکه امروز به دلیل دیجیتالی شدن مسائل، فاصله‌ای بین مدیر و رسانه وجود ندارد، گفت: امروز کسی قدرت آن را ندارد که از انتشار خبری جلوگیری کند زیرا سازه اطلاع رسانی دنیا از شکل سنتی به دیجیتال تغییر مکان داده است.

وی با عنوان اینکه امروز با انفجار بزرگی در عالم ارتباطات اجتماعی مواجه هستیم و به تبع آن دیگر ارتباطات نیز تحت تأثیر قرار گرفته است، به نقش مهم رسانه اشاره و اضافه کرد: رسانه‌ها در جایگاه مدیریتی تأثیرگذاری بالایی دارند و این نقش در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر منطقه‌ای حائز اهمیت است.

وی با اظهار اینکه اساس تأثیر رسانه در حوزه مدیریتی اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: آسیب شناسی از دلایل عقب ماندگی مازندران در حوزه‌های مختلف صورت گرفته و واقعیت این است که در فضای رسانه‌ای استان لیدر هدایتگر نداریم.

استاندار مازندران با عنوان اینکه محتوی رسانه‌ای ما در استان ضعیف است، گفت: این درحالی که مازندران استانی نخبه خیز به شمار می‌رود و از نظر ضریب هوشی جزو استان‌های رده برتر قرار دارد.

حسینی پور به وجود فقر و عقب ماندگی‌های فرهنگی و اقتصادی در استان اشاره کرد و گفت: ما صدای رسانه‌ها را می‌شنویم و از نقد منصفانه و مشفقانه استقبال می‌کنیم زیرا نقد منصفانه را در مسیر توسعه استان همراه خود می‌دانیم.

وی با اظهار اینکه رسانه‌ها باید خود را عضوی از خانواده مدیریت استان بدانند، تصریح کرد: یکی از نکاتی که در استان به شدت به آن نیاز داریم، امیددادن به مردم است و اکنون بیش از ۸۰ درصد تیتر اخبار و رویدادها ناامیدی را ترویج می‌دهد.

استاندار مازندران مخاطب اصلی جهاد تبیین را رسانه‌ها برشمرد و گفت: تبیین خدمات که نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشور داده، امری ضروری است و باید امید را برای بسط منافع انقلاب در جامعه ترویج دهیم.

انتصابات تا پایان سال تکمیل می‌شود

حسینی پور با بیان اینکه در موضوع انتصابات باید رضای خدا و شایسته سالاری را مدنظر قرار دهیم، گفت: در حال حاضر در قیاس با بسیاری از استان‌ها در زمینه تغییر و تحول جلو هستیم و انتصابات را تا پایان سال به پایان خواهیم رساند.

وی گفت: ما دنبال آن هستیم که رویکردهای استان را تغییر دهیم و رسانه‌ها در این زمنیه نقش اساسی دارند.

وی از رسانه‌های خواست تا جبهه قوی برابر ناکارآمدی‌ها تشکیل دهند، افزود: امروز انقلابی گری با توانایی مواجه شد و باید با ناکارآمدی‌ها مقابله کنیم.

حسینی با اظهار اینکه بنادر مازندران محور اصلی تجارت در کریدور شمال - جنوب خواهد شد، گفت: اگر قرار است استانی در چرخه تجارت اوراسیا قرار گیرد، باید زیرساخت‌ها را آماده کنیم.

استاندار مازندران با تاکید براینکه رسانه‌ها باید در مسیر توسعه پژوهش محور شوند، افزود: توانمندسازی فکر مردم در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.